укр
рус
eng
Головна сторінка
Електронний каталог
Опис документа
Кудлай В.Г.
Теоретичні аспекти управління маркетингом підприємства
Вид документа:
Стаття періодики
Автор:
Кудлай В.Г.
Вид автора:
персона
Мова:
Українська
Обсяг:
С. 7-10.
Шифр:
65.290
УДК:
339.138
ББК:
65.290-22
Є складовою частиною документа:
Економіка. Фінанси. Право
Відомості щодо головного
Назва головного документа
:
Економіка. Фінанси. Право
Дата видання головного документа
:
2007
Номер частини головного документа
:
№ 2
Теми документа
ББК/ 6/8 Суспільні та гуманітарні науки/ 65 Економіка. Економічні науки/ 65.29 Економіка підприємства (фірми). Загальні основи економіки підприємства./ 65.290 Підприємництво. Бізнес. Комерційна діяльність підприємства/ 65.290-22 Маркетинг на підприємстві
Ключові слова/ М/ Ма/ мар.../ маркетинг, маркетинг
Ключові слова/ У/ Уп/ управління, управление, management/ управління маркетинговою діяльністю, управление маркетинговой деятельностью
БД Корпорація ВНЗ/ Бібліотека Національного університету кораблебудування ім. адмірала Макарова/ Економіка. Фінанси Право/ Економіка. Фінанси. Право №2 2207
УДК/ 3 Суспiльнi науки/ 33 Економiка. Економiчна наука/ 339 Торгiвля. Мiжнароднi економiчнi вiдносини. Свiтова економiка/ 339.1 Загальнi питання торгiвлi. Ринок/ 339.13 Ринок в цілому. Аналіз ринку. Пропозиція та попит. Конкуренція/ 339.138 Маркетинг
Інформаційно-пошукова система
'УФД/Бібліотека'