головна сторінка сайту Бібліотека МНАУкарта сайту Бібліотека МНАУпошук по сайту Бібліотека МНАУ
БІБЛІОТЕКА МИКОЛАЇВСЬКОГО НАЦІОНАЛЬНОГО АГРАРНОГО УНІВЕРСИТЕТУ
колектив бібліотеки МНАУ

 

укр рус eng
Головна сторінка Електронний каталог Опис документа

Каніщенко О.Л.
Міжнародний маркетинг: Теорія і господарські ситуації [Текст]

Вид документа: Навчальний посібник
Рiк видання: 2004 Мiсце видання: К. Видавництво: Кондор
Автор: Каніщенко О.Л. Авторський знак: К19 Вид автора: персона
Мова: Українська Обсяг: 152 с
Шифр: 65.050.3 УДК: 339.138(075.8) ББК: 65.050.3
Аннотацiя:Основні поняття міжнародного маркетингу. Містить програму , методичні вказівки щодо вивчення окремих тем, плани практичних занять та ін.
Відомості щодо назви
 Додаткові відомості щодо назви:навч. посібник
 Відомості про видання:2-ге вид., перероб.
Загальна інформація
 Ціна:14,00 грн
Теми документа

Примірники
Місце збереження Інвентарний номер Номер Кількість Видано
Чз 134784    1 0

'Український Фондовий Дім' Інформаційно-пошукова система
'УФД/Бібліотека'