укр
рус
eng
Головна сторінка
Електронний каталог
Опис документа
Соціологія: теорія, методи, маркетинг
Вид документа:
Номер журналу
Рiк видання:
2007
Мiсце видання:
К.
Видавництво:
Ін-т соціології НАН України
Мова:
Українська
Обсяг:
232 с
Є складовою частиною документа:
Соціологія: теорія, методи, маркетинг
Складові частини документа:
Коваліско Н., Савчинський Р. Багатовимірний аналіз соціальної стратифікації сучасного українського суспільства (регіональний аспект)
. - С.5-37
Бурлачук В. Десакралізація влади і сучасна політична криза в Україні
. - С.95-105
Паїн Е. Імперський синдром та імітація національного будівництва в Росії
. - С.39-59
Урсуленко К., Любива Т. Класичні праці з методології соціологічних досліджень в уявленнях студентів-соціологів
. - С.154-168
Сусак В. Патерналізм
. - С.76-94
Іщенко В. Проблема ідеології в соціології суспільних рухів
. - С.188-201
Колодій І. Середній клас, демократичні цінності та політичні преференції: до і після "помаранчевої революції"
. - С.128-153
Кириленко О. Соціологічний аналіз спортивної активності населення України
. - С.169-187
Кутуєв П. Спільнота ритуалу модернізації: від логосу до культу
. - С.106-127
Амаджадін Л. Трансформаційні зміни інституту сім'ї та шлюбних відносин в українському суспільстві: гендерний аналіз
. - С.60-75
Суковата В. Феміністська методологія як політика освіти: конструювання нових гендерних ідентичностей в українській вищій школі
. - С.202-222
Відомості щодо назви
Додаткові відомості щодо назви
:
Науково-теоретичний часопис
Номер частини
:
№ 3
Інформаційно-пошукова система
'УФД/Бібліотека'