укр
рус
eng
Головна сторінка
Електронний каталог
Опис документа
Капітан І.Б.
Використання інформаційних технологій у маркетинговому управлінні інноваційною діяльністю підприємств [Текст]
Вид документа:
Стаття періодики
Автор:
Капітан І.Б.
Вид автора:
персона
Мова:
Українська
Обсяг:
С. 95-102.
Шифр:
65.290
УДК:
658.8
ББК:
65.290-22
Аннотацiя:
У статті висвітлено результати комплексного дослідження проблеми формування маркетингових інформаційних систем управління інноваційною діяльністю підприємств, виявлено чинники маркетингового управління у сфері інноваційної діяльності.
Є складовою частиною документа:
Актуальні проблеми економіки
Відомості щодо головного
Назва головного документа
:
Актуальні проблеми економіки
Дата видання головного документа
:
2007
Номер частини головного документа
:
№ 10
Теми документа
ББК/ 6/8 Суспільні та гуманітарні науки/ 65 Економіка. Економічні науки/ 65.29 Економіка підприємства (фірми). Загальні основи економіки підприємства./ 65.290 Підприємництво. Бізнес. Комерційна діяльність підприємства/ 65.290-22 Маркетинг на підприємстві
Ключові слова/ І/ Ін/ інф.../ інформ.../ інформаційні.../ інформаційні технології (ІТ), информационные технологии (ИТ)
Ключові слова/ І/ Ін/ інн.../ інноваційна.../ інноваційна діяльність, инновационная деятельность
Ключові слова/ М/ Ма/ мар.../ маркетинг, маркетинг/ маркетингова.../ маркетингова інформаційна система, маркетинговая информационная система
Ключові слова/ М/ Ма/ мар.../ маркетинг, маркетинг/ маркетинговий.../ маркетинговий менеджмент, маркетинговый менеджмент
Ключові слова/ М/ Ма/ мар.../ маркетинг, маркетинг/ маркетингове.../ маркетингове управління, маркетинговое управление
БД Корпорація ВНЗ/ Бібліотека Миколаївського національного аграрного університету/ Актуальні проблеми економіки/ Актуальні проблеми економіки №10 2007
УДК/ 6 Прикладнi науки. Медицина. Технологiя/ 65 Управлiння пiдприємствами. Органiзацiя виробництва, торговлi та засоби зв'язку/ 658 Організація виробництва. Менеджмент. Економіка підприємств. Організація та техніка торгівлі/ 658.8 Збут. Продаж. Реалізація продукції. Маркетинг
БД(П) Інноваційна діяльність/ Теорія інноваційної діяльності
Інформаційно-пошукова система
'УФД/Бібліотека'