головна сторінка сайту Бібліотека МНАУкарта сайту Бібліотека МНАУпошук по сайту Бібліотека МНАУ
БІБЛІОТЕКА МИКОЛАЇВСЬКОГО НАЦІОНАЛЬНОГО АГРАРНОГО УНІВЕРСИТЕТУ
колектив бібліотеки МНАУ

 

укр рус eng
Головна сторінка Електронний каталог Опис документа

Долгополова О.В.
Сегментація ринку у процесі виведення нової торгової марки [Текст]

Вид документа: Стаття періодики
Автор: Долгополова О.В. Вид автора: персона
Мова: Українська Обсяг: С. 54-60.
Шифр: 65.01-1 УДК: 339.13 ББК: 65.01-1
Аннотацiя:У статті розглядається поняття сегментації рику та методика її проведення, наведено практичний приклад проведення сегментації ринку компанією "Негро-2000".
Є складовою частиною документа: Актуальні проблеми економіки
Відомості щодо головного
 Назва головного документа:Актуальні проблеми економіки
 Дата видання головного документа:2007
 Номер частини головного документа:№ 11
Теми документа

'Український Фондовий Дім' Інформаційно-пошукова система
'УФД/Бібліотека'