укр
рус
eng
Головна сторінка
Електронний каталог
Опис документа
Присяжнюк О.Ф.
Застосування оперативного маркетингу на молокопереробних підприємствах
Вид документа:
Стаття періодики
Автор:
Присяжнюк О.Ф.
Вид автора:
персона
Мова:
Українська
Обсяг:
С. 108-111.
Шифр:
65.290-22
УДК:
658.8
ББК:
65.290-22
Аннотацiя:
У статті обгрунтовано застосування оперативного маркетингу з метою ефективної реалізації обраної стратегії маркетингу. Визначено роль реклами у реалізації продукції без використання послуг посередників.
Є складовою частиною документа:
Актуальні проблеми економіки
Відомості щодо головного
Назва головного документа
:
Актуальні проблеми економіки
Дата видання головного документа
:
2008
Номер частини головного документа
:
№ 2
Теми документа
ББК/ 6/8 Суспільні та гуманітарні науки/ 65 Економіка. Економічні науки/ 65.29 Економіка підприємства (фірми). Загальні основи економіки підприємства./ 65.290 Підприємництво. Бізнес. Комерційна діяльність підприємства/ 65.290-22 Маркетинг на підприємстві
Ключові слова/ М/ Ма/ мар.../ маркетинг, маркетинг
Ключові слова/ Ц/ Ці/ цінова.../ цінова політика, ценовая политика
Ключові слова/ М/ Мо/ мол.../ молоко, молоко/ молокопереробне підприємство, молокоперерабатывающее предприятие
Ключові слова/ Ч/ Чи/ чинники, факторы
Ключові слова/ О/ Оп/ опер.../ оперативний маркетинг, оперативный маркетинг
БД Корпорація ВНЗ/ Бібліотека Миколаївського національного аграрного університету/ Актуальні проблеми економіки/ Актуальні проблеми економіки №2 2008
УДК/ 6 Прикладнi науки. Медицина. Технологiя/ 65 Управлiння пiдприємствами. Органiзацiя виробництва, торговлi та засоби зв'язку/ 658 Організація виробництва. Менеджмент. Економіка підприємств. Організація та техніка торгівлі/ 658.8 Збут. Продаж. Реалізація продукції. Маркетинг
БД(П) Сучасні харчові виробництва/ Окремі напрямки харчових виробництв/ Виробництво молока та молочних продуктів
Інформаційно-пошукова система
'УФД/Бібліотека'