укр
рус
eng
Головна сторінка
Електронний каталог
Опис документа
Тарлопов І.О.
Тенденції розвитку міжнародного маркетингу та напрямки їх реалізації
Вид документа:
Стаття періодики
Автор:
Тарлопов І.О.
Вид автора:
персона
Мова:
Українська
Обсяг:
С. 129-139.
Шифр:
65.58
УДК:
339.138
ББК:
65.050.3
Аннотацiя:
У статті досліджено еволюцію міжнародного маркетингу, проаналізовано його визначення та розроблено модель міжнародного маркетингу.
Є складовою частиною документа:
Актуальні проблеми економіки
Відомості щодо головного
Назва головного документа
:
Актуальні проблеми економіки
Дата видання головного документа
:
2008
Номер частини головного документа
:
№ 2
Теми документа
Ключові слова/ С/ Сп/ спо.../ споживання, потребление
Ключові слова/ М/ Мі/ Між/ міжнародні.../ міжнародні економічні відносини, международные экономические отношения
Ключові слова/ М/ Мі/ Між/ міжнародний.../ міжнародний маркетинг, международный маркетинг
Ключові слова/ В/ Ви/ вир.../ виробництво, производство
ББК/ 6/8 Суспільні та гуманітарні науки/ 65 Економіка. Економічні науки/ 65.05 Управління економікою. Економічна статистика. Облік. Економічний аналіз/ 65.050 Управління економікою. Бізнес. Бізнес-план. Управління персоналом. Патентознавство. Конкуренція/ 65.050.3 Маркетинг
Ключові слова/ З/ Зо/ зовніш.../ зовнішні.../ зовнішній ринок, внешний рынок
Ключові слова/ Н/ На/ нац.../ національні.../ національні кордони, национальные границы
БД Корпорація ВНЗ/ Бібліотека Миколаївського національного аграрного університету/ Актуальні проблеми економіки/ Актуальні проблеми економіки №2 2008
УДК/ 3 Суспiльнi науки/ 33 Економiка. Економiчна наука/ 339 Торгiвля. Мiжнароднi економiчнi вiдносини. Свiтова економiка/ 339.1 Загальнi питання торгiвлi. Ринок/ 339.13 Ринок в цілому. Аналіз ринку. Пропозиція та попит. Конкуренція/ 339.138 Маркетинг
Інформаційно-пошукова система
'УФД/Бібліотека'