укр
рус
eng
Головна сторінка
Електронний каталог
Опис документа
Туніцький Н.О.
Системний підхід до організації маркетингу на підприємстві
Вид документа:
Стаття періодики
Автор:
Туніцький Н.О.
Вид автора:
персона
Мова:
Українська
Обсяг:
С. 29-34.
Шифр:
65.290
УДК:
658.84
ББК:
65.290-22
Аннотацiя:
У статті розглянуто та структуровано сучасний стан досліджень теорії системного підходу, визначено взаємозв'язок системної теорії та економічних наук, зокрема маркетингу.
Є складовою частиною документа:
Актуальні проблеми економіки
Відомості щодо головного
Назва головного документа
:
Актуальні проблеми економіки
Дата видання головного документа
:
2008
Номер частини головного документа
:
№ 4
Теми документа
ББК/ 6/8 Суспільні та гуманітарні науки/ 65 Економіка. Економічні науки/ 65.29 Економіка підприємства (фірми). Загальні основи економіки підприємства./ 65.290 Підприємництво. Бізнес. Комерційна діяльність підприємства/ 65.290-22 Маркетинг на підприємстві
Ключові слова/ С/ Си/ сис.../ сист.../ системний підхід, системный подход
Ключові слова/ М/ Ма/ мар.../ маркетинг, маркетинг/ маркетинг на підприємстві, маркетинг на предприятии
Ключові слова/ С/ Си/ сис.../ сист.../ системна теорія, теория систем
Ключові слова/ С/ Си/ сис.../ сист.../ система, система/ система маркетингу, система маркетинга
Ключові слова/ І/ Ім/ імпорт, импорт/ імпортний маркетинг, импортный маркетинг
БД Корпорація ВНЗ/ Бібліотека Миколаївського національного аграрного університету/ Актуальні проблеми економіки/ Актуальні проблеми економіки №4 2008
УДК/ 6 Прикладнi науки. Медицина. Технологiя/ 65 Управлiння пiдприємствами. Органiзацiя виробництва, торговлi та засоби зв'язку/ 658 Організація виробництва. Менеджмент. Економіка підприємств. Організація та техніка торгівлі/ 658.8 Збут. Продаж. Реалізація продукції. Маркетинг/ 658.84 Рекламні засоби. Методи реалізації продукції. Системи продажу
Інформаційно-пошукова система
'УФД/Бібліотека'