головна сторінка сайту Бібліотека МНАУкарта сайту Бібліотека МНАУпошук по сайту Бібліотека МНАУ
БІБЛІОТЕКА МИКОЛАЇВСЬКОГО НАЦІОНАЛЬНОГО АГРАРНОГО УНІВЕРСИТЕТУ
колектив бібліотеки МНАУ

 

укр рус eng
Головна сторінка Електронний каталог Опис документа

Челенко Ю.В.
Побудова моделі маркетингового комунікаційного процесу

Вид документа: Стаття періодики
Автор: Челенко Ю.В. Вид автора: персона
Мова: Українська Обсяг: С. 257-261.
Шифр: 65.290 УДК: 658.8.012.45 ББК: 65.290-22
Аннотацiя:У статті наведено результати дослідження формування адекватної моделі маркетингового комунікаційного процесу, орієнтованої на оцінювання ефективності маркетингових комунікацій підприємства.
Є складовою частиною документа: Актуальні проблеми економіки
Відомості щодо головного
 Назва головного документа:Актуальні проблеми економіки
 Дата видання головного документа:2008
 Номер частини головного документа:№ 6
Теми документа

'Український Фондовий Дім' Інформаційно-пошукова система
'УФД/Бібліотека'