головна сторінка сайту Бібліотека МНАУкарта сайту Бібліотека МНАУпошук по сайту Бібліотека МНАУ
БІБЛІОТЕКА МИКОЛАЇВСЬКОГО НАЦІОНАЛЬНОГО АГРАРНОГО УНІВЕРСИТЕТУ
колектив бібліотеки МНАУ

 

укр рус eng
Головна сторінка Електронний каталог Опис документа

Акимов Д.И.
Проблемы формирования концептуальных основ социального маркетинга

Вид документа: Стаття періодики
Автор: Акимов Д.И. Вид автора: персона
Мова: Російська Обсяг: С.17-21
Шифр: 88.5 ББК: 88.5
Аннотацiя:В статье рассматривается распространение маркетинга на социальную сферу жизнедеятельности общества и становление некоммерческого и затем социального маркетинга.
Є складовою частиною документа: Практична психологія та соціальна робота
Відомості щодо головного
 Назва головного документа:Практична психологія та соціальна робота
 Дата видання головного документа:2008
 Номер частини головного документа:№ 4
Теми документа

'Український Фондовий Дім' Інформаційно-пошукова система
'УФД/Бібліотека'