головна сторінка сайту Бібліотека МНАУкарта сайту Бібліотека МНАУпошук по сайту Бібліотека МНАУ
БІБЛІОТЕКА МИКОЛАЇВСЬКОГО НАЦІОНАЛЬНОГО АГРАРНОГО УНІВЕРСИТЕТУ
колектив бібліотеки МНАУ

 

укр рус eng
Головна сторінка Електронний каталог Опис документа

Савельєв В.В.
Модель зміни поведінки споживачів як основа маркетингової антикризової стратегії

Вид документа: Стаття періодики
Автор: Савельєв В.В. Вид автора: персона
Мова: Українська Обсяг: С.3-5
Шифр: 339.13 УДК: 339.13
Аннотацiя:У статті запропоновано модель зміни поведінки споживачів в умовах економічної кризи та рекомендацій, щодо зміни антикризових стратегій.
Є складовою частиною документа: Економіка. Фінанси. Право.
Відомості щодо головного
 Назва головного документа:Економіка. Фінанси. Право.
 Дата видання головного документа:2009
 Номер частини головного документа:№ 4
Теми документа

'Український Фондовий Дім' Інформаційно-пошукова система
'УФД/Бібліотека'