головна сторінка сайту Бібліотека МНАУкарта сайту Бібліотека МНАУпошук по сайту Бібліотека МНАУ
БІБЛІОТЕКА МИКОЛАЇВСЬКОГО НАЦІОНАЛЬНОГО АГРАРНОГО УНІВЕРСИТЕТУ
колектив бібліотеки МНАУ

 

укр рус eng
Головна сторінка Електронний каталог Опис документа

Ярмолка В.М.
Організаційні структури управління маркетингом на посередницьких підприємствах туристичної індустрії

Вид документа: Стаття періодики
Автор: Ярмолка В.М. Вид автора: персона
Мова: Українська Обсяг: С. 156-161.
Шифр: 65.290 УДК: 339.138 ББК: 65.290-22
Аннотацiя:У статті розкрито сутність організаційної структури, методи її формування, розглянуто алгоритм формування організаційної структури управління маркетингом на посередницькій фірмі в туристичній індустрії.
Є складовою частиною документа: Актуальні проблеми економіки
Відомості щодо головного
 Назва головного документа:Актуальні проблеми економіки
 Дата видання головного документа:2009
 Номер частини головного документа:№ 8
Теми документа

'Український Фондовий Дім' Інформаційно-пошукова система
'УФД/Бібліотека'