укр
рус
eng
Головна сторінка
Електронний каталог
Опис документа
Ярмолка В.М.
Організаційні структури управління маркетингом на посередницьких підприємствах туристичної індустрії
Вид документа:
Стаття періодики
Автор:
Ярмолка В.М.
Вид автора:
персона
Мова:
Українська
Обсяг:
С. 156-161.
Шифр:
65.290
УДК:
339.138
ББК:
65.290-22
Аннотацiя:
У статті розкрито сутність організаційної структури, методи її формування, розглянуто алгоритм формування організаційної структури управління маркетингом на посередницькій фірмі в туристичній індустрії.
Є складовою частиною документа:
Актуальні проблеми економіки
Відомості щодо головного
Назва головного документа
:
Актуальні проблеми економіки
Дата видання головного документа
:
2009
Номер частини головного документа
:
№ 8
Теми документа
ББК/ 6/8 Суспільні та гуманітарні науки/ 65 Економіка. Економічні науки/ 65.29 Економіка підприємства (фірми). Загальні основи економіки підприємства./ 65.290 Підприємництво. Бізнес. Комерційна діяльність підприємства/ 65.290-22 Маркетинг на підприємстві
Ключові слова/ П/ По/ пос.../ посередницька діяльність, посредническая деятельность
Ключові слова/ П/ По/ пос.../ посередництво, посредничество
Ключові слова/ У/ Уп/ управління, управление, management/ управління маркетинговою діяльністю, управление маркетинговой деятельностью
Ключові слова/ М/ Ма/ мар.../ маркетинг, маркетинг/ маркетинговий.../ маркетинговий менеджмент, маркетинговый менеджмент
Ключові слова/ О/ Ор/ орган.../ організаційна.../ організаційна структура, организационная структура
УДК/ 3 Суспiльнi науки/ 33 Економiка. Економiчна наука/ 339 Торгiвля. Мiжнароднi економiчнi вiдносини. Свiтова економiка/ 339.1 Загальнi питання торгiвлi. Ринок/ 339.13 Ринок в цілому. Аналіз ринку. Пропозиція та попит. Конкуренція/ 339.138 Маркетинг
Інформаційно-пошукова система
'УФД/Бібліотека'