укр
рус
eng
Головна сторінка
Електронний каталог
Опис документа
Дідківська К.В.
Актуалізація ролі соціально-етичного маркетингу в сучасних умовах господарювання
Вид документа:
Стаття періодики
Автор:
Дідківська К.В.
Вид автора:
персона
Мова:
Українська
Обсяг:
С. 102-107.
Шифр:
65.050.3
УДК:
658.8:36
ББК:
65.050.3
Аннотацiя:
У статті досліджено теоретико-методологічні підходи до визначення поняття "соціально-етичний маркетинг". Розглянуто принципи та інструменти соціально-етичного маркетингу.
Є складовою частиною документа:
Актуальні проблеми економіки
Відомості щодо головного
Назва головного документа
:
Актуальні проблеми економіки
Дата видання головного документа
:
2009
Номер частини головного документа
:
№ 9
Теми документа
Ключові слова/ П/ По/ пот.../ потреби, потребности
ББК/ 6/8 Суспільні та гуманітарні науки/ 65 Економіка. Економічні науки/ 65.05 Управління економікою. Економічна статистика. Облік. Економічний аналіз/ 65.050 Управління економікою. Бізнес. Бізнес-план. Управління персоналом. Патентознавство. Конкуренція/ 65.050.3 Маркетинг
Ключові слова/ С/ Сп/ спо.../ споживач, потребитель
УДК/ 6 Прикладнi науки. Медицина. Технологiя/ 65 Управлiння пiдприємствами. Органiзацiя виробництва, торговлi та засоби зв'язку/ 658 Організація виробництва. Менеджмент. Економіка підприємств. Організація та техніка торгівлі/ 658.8 Збут. Продаж. Реалізація продукції. Маркетинг/ 658.8:36 Соціальний маркетинг
Ключові слова/ С/ Со/ соц.../ соціаль.../ соціальний.../ соціальний маркетинг, социальный маркетинг
Ключові слова/ С/ Со/ соц.../ соціаль.../ соціально.../ соціально-етичний маркетинг, социально-этичный маркетинг
Ключові слова/ І/ Ін/ інт.../ інте.../ інтер.../ інтереси, интересы
Інформаційно-пошукова система
'УФД/Бібліотека'