головна сторінка сайту Бібліотека МНАУкарта сайту Бібліотека МНАУпошук по сайту Бібліотека МНАУ
БІБЛІОТЕКА МИКОЛАЇВСЬКОГО НАЦІОНАЛЬНОГО АГРАРНОГО УНІВЕРСИТЕТУ
колектив бібліотеки МНАУ

 

укр рус eng
Головна сторінка Електронний каталог Опис документа

Дідківська К.В.
Актуалізація ролі соціально-етичного маркетингу в сучасних умовах господарювання

Вид документа: Стаття періодики
Автор: Дідківська К.В. Вид автора: персона
Мова: Українська Обсяг: С. 102-107.
Шифр: 65.050.3 УДК: 658.8:36 ББК: 65.050.3
Аннотацiя:У статті досліджено теоретико-методологічні підходи до визначення поняття "соціально-етичний маркетинг". Розглянуто принципи та інструменти соціально-етичного маркетингу.
Є складовою частиною документа: Актуальні проблеми економіки
Відомості щодо головного
 Назва головного документа:Актуальні проблеми економіки
 Дата видання головного документа:2009
 Номер частини головного документа:№ 9
Теми документа

'Український Фондовий Дім' Інформаційно-пошукова система
'УФД/Бібліотека'