головна сторінка сайту Бібліотека МНАУкарта сайту Бібліотека МНАУпошук по сайту Бібліотека МНАУ
БІБЛІОТЕКА МИКОЛАЇВСЬКОГО НАЦІОНАЛЬНОГО АГРАРНОГО УНІВЕРСИТЕТУ
колектив бібліотеки МНАУ

 

укр рус eng
Головна сторінка Електронний каталог Опис документа

Дубовик О. В.
Концептуальні засади Інтернет-реклами торговельного підприємства

Вид документа: Стаття періодики
Автор: Дубовик О. В. Вид автора: персона
Мова: Українська Обсяг: С. 71-76.
Шифр: 65.422 УДК: 658.8:004.738.5 ББК: 65.422-22
Аннотацiя:У статті розглянуто наукові підходи до понятійного апарату "Інтернет-реклама", - Інтернет-реклама торговельного підприємства". Визначено основні особливості Інтернет-реклами торговельного підприємства.
Відомості щодо головного
 Назва головного документа:Актуальні проблеми економіки
 Дата видання головного документа:2009
 Номер частини головного документа:№ 11
Теми документа

'Український Фондовий Дім' Інформаційно-пошукова система
'УФД/Бібліотека'