Дубовик О. В.
Концептуальні засади Інтернет-реклами торговельного підприємства
Вид документа: Стаття періодики
Автор: Дубовик О. В. Вид автора: персона
Мова: Українська Обсяг: С. 71-76.
Шифр: 65.422 УДК: 658.8:004.738.5 ББК: 65.422-22
Аннотацiя: | У статті розглянуто наукові підходи до понятійного апарату "Інтернет-реклама", - Інтернет-реклама торговельного підприємства". Визначено основні особливості Інтернет-реклами торговельного підприємства. |
| Назва головного документа: | Актуальні проблеми економіки |
| Дата видання головного документа: | 2009 |
| Номер частини головного документа: | № 11 |
Теми документа- ББК/ 6/8 Суспільні та гуманітарні науки/ 65 Економіка. Економічні науки/ 65.42 Економіка торгівлі. Товарні біржі/ 65.422 Економіка внутрішньої торгівлі в цілому/ 65.422-22 Маркетинг в торгівлі
- Ключові слова/ І/ Ін/ інт.../ інте.../ інтер.../ Інтернет, Интернет, Internet
- Ключові слова/ Т/ То/ тор.../ торговельне підприємство, торговое предприятие
- Ключові слова/ І/ Ін/ інт.../ інте.../ інтер.../ Інтернет, Интернет, Internet/ інтернет-реклама, Интернет-реклама
- УДК/ 0 Загальний вiддiл/ 00 Загальнi питання науки i культури/ 004 Комп'ютерна наука і технологія. Застосування комп'ютера/ 004.7 Комп'ютерний зв'язок. Мережі комп'ютерів/ 004.73 Види мереж згідно з охопленням території/ 004.738 Поєднання та взаємодія мереж. Обмін між мережами/ 004.738.5 Інтернет
- УДК/ 6 Прикладнi науки. Медицина. Технологiя/ 65 Управлiння пiдприємствами. Органiзацiя виробництва, торговлi та засоби зв'язку/ 658 Організація виробництва. Менеджмент. Економіка підприємств. Організація та техніка торгівлі/ 658.8 Збут. Продаж. Реалізація продукції. Маркетинг
- Ключові слова/ І/ Ін/ інт.../ інте.../ інтер.../ Інтернет, Интернет, Internet/ інтернет-маркетинг, интернет-маркетинг
- Ключові слова/ Б/ Ба/ бан.../ банер, банер
- Ключові слова/ В/ Ве/ веб.../ веб-сайт, веб-сайт,
|