Лиходій В.Г.
Сучасна концепція маркетингу та економічна криза
Вид документа: Стаття періодики
Автор: Лиходій В.Г. Вид автора: персона
Мова: Українська Обсяг: C. б-12.
Шифр: 65.050.3 УДК: 658.8 ББК: 65.050.3
Аннотацiя: | У статті на основі аналізу попередніх маркетингових концепцій виявлено тенденції розвитку сучасної концепції маркетингу відносин та визначено її роль в умовах економічної кризи. | Є складовою частиною документа: Актуальні проблеми економіки
| Назва головного документа: | Актуальні проблеми економіки |
| Дата видання головного документа: | 2009 |
| Номер частини головного документа: | № 12 |
Теми документа- ББК/ 6/8 Суспільні та гуманітарні науки/ 65 Економіка. Економічні науки/ 65.05 Управління економікою. Економічна статистика. Облік. Економічний аналіз/ 65.050 Управління економікою. Бізнес. Бізнес-план. Управління персоналом. Патентознавство. Конкуренція/ 65.050.3 Маркетинг
- Ключові слова/ К/ Ко/ кон.../ конц.../ концепція, концепция/ концепція маркетингу, концепция маркетинга
- УДК/ 6 Прикладнi науки. Медицина. Технологiя/ 65 Управлiння пiдприємствами. Органiзацiя виробництва, торговлi та засоби зв'язку/ 658 Організація виробництва. Менеджмент. Економіка підприємств. Організація та техніка торгівлі/ 658.8 Збут. Продаж. Реалізація продукції. Маркетинг
- Ключові слова/ М/ Ма/ мар.../ маркетинг, маркетинг/ маркетинг відносин, маркетинг отношений
- Ключові слова/ М/ Ма/ мар.../ маркетинг, маркетинг/ маркетинг споживача, маркетинг потребителя
- Ключові слова/ А/ Ан/ ант.../ анти.../ антикризовий план підприємства, антикризисный план предприятия
- Ключові слова/ Т/ То/ тов.../ товарна концепція, товарная концепция
- Ключові слова/ В/ Ви/ вир.../ виробнича.../ виробнича концепція, производственная концепция
|