головна сторінка сайту Бібліотека МНАУкарта сайту Бібліотека МНАУпошук по сайту Бібліотека МНАУ
БІБЛІОТЕКА МИКОЛАЇВСЬКОГО НАЦІОНАЛЬНОГО АГРАРНОГО УНІВЕРСИТЕТУ
колектив бібліотеки МНАУ

 

укр рус eng
Головна сторінка Електронний каталог Опис документа

Лиходій В.Г.
Сучасна концепція маркетингу та економічна криза

Вид документа: Стаття періодики
Автор: Лиходій В.Г. Вид автора: персона
Мова: Українська Обсяг: C. б-12.
Шифр: 65.050.3 УДК: 658.8 ББК: 65.050.3
Аннотацiя:У статті на основі аналізу попередніх маркетингових концепцій виявлено тенденції розвитку сучасної концепції маркетингу відносин та визначено її роль в умовах економічної кризи.
Є складовою частиною документа: Актуальні проблеми економіки
Відомості щодо головного
 Назва головного документа:Актуальні проблеми економіки
 Дата видання головного документа:2009
 Номер частини головного документа:№ 12
Теми документа

'Український Фондовий Дім' Інформаційно-пошукова система
'УФД/Бібліотека'