головна сторінка сайту Бібліотека МНАУкарта сайту Бібліотека МНАУпошук по сайту Бібліотека МНАУ
БІБЛІОТЕКА МИКОЛАЇВСЬКОГО НАЦІОНАЛЬНОГО АГРАРНОГО УНІВЕРСИТЕТУ
колектив бібліотеки МНАУ

 

укр рус eng
Головна сторінка Електронний каталог Опис документа

Кожухівська P. Б.
Цілі маркетингових комунікацій і використання Інтернет-реклами

Вид документа: Стаття періодики
Автор: Кожухівська P. Б. Вид автора: персона
Мова: Українська Обсяг: С. 120-126.
Шифр: 65.422-803.81 УДК: 001.7:659.18 ББК: 65.422-803.81
Аннотацiя:У статті висвітлено питання використання маркетингових комунікацій та Інтернет-реклами в мережі Інтернет. Особливістю Інтернет-комунікації є те, що Інтернет дозволяє динамічно відслідковувати і коригувати хід комунікативної кампанії (відстежувати хід рекламної кампанії та, у разі необхідності, здійснювати її коригування).
Є складовою частиною документа: Актуальні проблеми економіки
Відомості щодо головного
 Назва головного документа:Актуальні проблеми економіки
 Дата видання головного документа:2010
 Номер частини головного документа:№ 7
Теми документа

'Український Фондовий Дім' Інформаційно-пошукова система
'УФД/Бібліотека'