Ковальчук С.
Бенчмаркінг як універсальний інструмент оцінювання стратегічної діяльносты підприємства
Вид документа: Стаття періодики
Автор: Ковальчук С. Вид автора: персона
Мова: Українська Обсяг: С. 20-31.
Шифр: 65.290-22 УДК: 65.012.66 ББК: 65.290-22
Є складовою частиною документа: Маркетинг в Україні
| Назва головного документа: | Маркетинг в Україні |
| Дата видання головного документа: | 2010 |
| Номер частини головного документа: | № 3 |
Теми документа- ББК/ 6/8 Суспільні та гуманітарні науки/ 65 Економіка. Економічні науки/ 65.29 Економіка підприємства (фірми). Загальні основи економіки підприємства./ 65.290 Підприємництво. Бізнес. Комерційна діяльність підприємства/ 65.290-22 Маркетинг на підприємстві
- Ключові слова/ Е/ Еф/ ефективність, эффективность/ ефективність діяльності, эффективность деятельности
- Ключові слова/ Б/ Бе/ бенчмаркінг, бенчмаркинг
- Ключові слова/ С/ Ст/ стр.../ стра.../ стратегічний.../ стратегічний маркетинг, стратегический маркетинг
- УДК/ 6 Прикладнi науки. Медицина. Технологiя/ 65 Управлiння пiдприємствами. Органiзацiя виробництва, торговлi та засоби зв'язку/ 65.01 Методичні питання. Теорія та практика організації/ 65.012 Методи/ 65.012.6 Співробітництво та кооперація. Обмін досвідом. Переймання передового досвіду/ 65.012.66 Порівняння підприємств. Бенчмаркинг
- Ключові слова/ В/ Ви/ вид.../ види, виды/ види бенчмаркінгу, виды бенчмаркинга
- Ключові слова/ П/ Пр/ При/ принципи, принципы/ принципи бенчмаркінгу, принципы бенчмаркинга
- Ключові слова/ Е/ Ет/ етапи бенчмаркінгу, этапы бенчмаркинга
|