Тихонова Ю.
Шляхи підвищення цінності матеріальних товарів через Інтернет
Вид документа: Стаття періодики
Автор: Тихонова Ю. Вид автора: персона
Мова: Українська Обсяг: С. 60-63.
Шифр: 65.422-22 УДК: 658.821 ББК: 65.422-22
Є складовою частиною документа: Маркетинг в Україні
| Назва головного документа: | Маркетинг в Україні |
| Дата видання головного документа: | 2010 |
| Номер частини головного документа: | № 3 |
Теми документа- ББК/ 6/8 Суспільні та гуманітарні науки/ 65 Економіка. Економічні науки/ 65.42 Економіка торгівлі. Товарні біржі/ 65.422 Економіка внутрішньої торгівлі в цілому/ 65.422-22 Маркетинг в торгівлі
- Ключові слова/ Т/ То/ тов.../ товари, товары
- Ключові слова/ І/ Ін/ інт.../ інте.../ інтер.../ Інтернет, Интернет, Internet/ інтернет-технології, интернет-технологии
- Ключові слова/ Ц/ Ці/ цінність, ценность
- Ключові слова/ Л/ Ла/ лан.../ ланцюги створення цінності, цепочки создания ценности
- Ключові слова/ І/ Ін/ інт.../ інте.../ інтер.../ Інтернет, Интернет, Internet/ інтернет-реклама, Интернет-реклама
- УДК/ 6 Прикладнi науки. Медицина. Технологiя/ 65 Управлiння пiдприємствами. Органiзацiя виробництва, торговлi та засоби зв'язку/ 658 Організація виробництва. Менеджмент. Економіка підприємств. Організація та техніка торгівлі/ 658.8 Збут. Продаж. Реалізація продукції. Маркетинг/ 658.82 Сприяння збуту/ 658.821 Засоби прискорення реалізації. Створення ринку попиту на товар. Конкурентна боротьба
- Ключові слова/ І/ Ін/ інт.../ інте.../ інтер.../ Інтернет, Интернет, Internet/ інтернет-маркетинг, интернет-маркетинг
|