Тимощук М.
Методологічні засади оцінювання потенціалу розвитку підприємств
Вид документа: Стаття періодики
Автор: Тимощук М. Вид автора: персона
Мова: Українська Обсяг: С. 30-34
Шифр: 65.29 УДК: 658.8:338.45 ББК: 65.29
Є складовою частиною документа: Маркетинг в Україні
| Назва головного документа: | Маркетинг в Україні |
| Дата видання головного документа: | 2010 |
| Номер частини головного документа: | № 4 |
Теми документа- ББК/ 6/8 Суспільні та гуманітарні науки/ 65 Економіка. Економічні науки/ 65.29 Економіка підприємства (фірми). Загальні основи економіки підприємства.
- Ключові слова/ С/ Со/ соц.../ соціаль.../ соціально.../ соціально-економічний розвиток, социально-экономическое развитие
- УДК/ 6 Прикладнi науки. Медицина. Технологiя/ 65 Управлiння пiдприємствами. Органiзацiя виробництва, торговлi та засоби зв'язку/ 658 Організація виробництва. Менеджмент. Економіка підприємств. Організація та техніка торгівлі/ 658.8 Збут. Продаж. Реалізація продукції. Маркетинг/ 658.8:338.45 Промисловий маркетинг
- Ключові слова/ Р/ Рі/ рів.../ рівень, уровень/ рівень розвитку, уровень развития
- Ключові слова/ М/ Ме/ мет.../ методи, методы/ методи оцінки, методы оценки
- Ключові слова/ П/ По/ пот.../ потенціал, потенциал/ потенціал розвитку підприємств, потенциал развития предприятий
- Ключові слова/ С/ Со/ соц.../ соціаль.../ соціально.../ соціально-економічний розвиток, социально-экономическое развитие/ соціально-економічний розвиток підприємства, социально-экономическое развитие предприятия
|