Ковшова І. О., Гринджук І. А.
Управління трейд-маркетингом на підприємствах з оптового продажу товарів
Вид документа: Стаття періодики
Автор: Ковшова І. О., Гринджук І. А. Вид автора: персона
Мова: Українська Обсяг: С. 31-33.
Шифр: 65.422-22 УДК: 658.8.011.1:339.33 ББК: 65.422-22
Є складовою частиною документа: Агросвіт
| Назва головного документа: | Агросвіт |
| Дата видання головного документа: | 2010 |
| Номер частини головного документа: | № 22 |
Теми документа- ББК/ 6/8 Суспільні та гуманітарні науки/ 65 Економіка. Економічні науки/ 65.42 Економіка торгівлі. Товарні біржі/ 65.422 Економіка внутрішньої торгівлі в цілому/ 65.422-22 Маркетинг в торгівлі
- Ключові слова/ Р/ Ре/ рек.../ реклам.../ реклама, реклама
- Ключові слова/ К/ Ко/ ком.../ комерц.../ комерційна реклама, коммерческая реклама
- Ключові слова/ У/ Уп/ управління, управление, management/ управління маркетинговою діяльністю, управление маркетинговой деятельностью
- УДК/ 6 Прикладнi науки. Медицина. Технологiя/ 65 Управлiння пiдприємствами. Органiзацiя виробництва, торговлi та засоби зв'язку/ 658 Організація виробництва. Менеджмент. Економіка підприємств. Організація та техніка торгівлі/ 658.8 Збут. Продаж. Реалізація продукції. Маркетинг/ 658.8.011.1 Політика збуту. Стратегічний маркетинг
- УДК/ 3 Суспiльнi науки/ 33 Економiка. Економiчна наука/ 339 Торгiвля. Мiжнароднi економiчнi вiдносини. Свiтова економiка/ 339.3 Внутрiшня торгiвля/ 339.33 Оптова торгівля
- Ключові слова/ О/ Оп/ опт.../ оптова торгівля, оптовая торговля
- Ключові слова/ Т/ Тр/ тре.../ трейд-маркетинг, трейд-маркетинг
- Ключові слова/ С/ Ст/ сти.../ стимулювання, стимулирование/ стимулювання збуту, стимулирование сбыта
|