укр
рус
eng
Головна сторінка
Електронний каталог
Опис документа
Гольцев Д. Г.
Модель позиционного маркетинга рынка сбыта качественных товаров
Вид документа:
Стаття періодики
Автор:
Гольцев Д. Г.
Вид автора:
персона
Мова:
Російська
Обсяг:
С. 61-68.
Шифр:
65.050.3
УДК:
658.8.012.12
ББК:
65.050.3
Аннотацiя:
В статье предложена модель позиционирования товара на рынке сбыта, в основе которой лежит оценочная трехмерная матрица, включающая 3 основных свойства товара: качество, цену, ограничения.
Є складовою частиною документа:
Актуальні проблеми економіки
Відомості щодо головного
Назва головного документа
:
Актуальні проблеми економіки
Дата видання головного документа
:
2011
Номер частини головного документа
:
№ 2
Теми документа
Ключові слова/ М/ Ма/ мар.../ маркетинг, маркетинг/ маркетингові.../ маркетингові дослідження, маркетинговые исследования
Ключові слова/ Я/ Як/ якість, качество
Ключові слова/ Р/ Ри/ рин.../ ринок, рынок/ ринок збуту, рынок сбыта
ББК/ 6/8 Суспільні та гуманітарні науки/ 65 Економіка. Економічні науки/ 65.05 Управління економікою. Економічна статистика. Облік. Економічний аналіз/ 65.050 Управління економікою. Бізнес. Бізнес-план. Управління персоналом. Патентознавство. Конкуренція/ 65.050.3 Маркетинг
УДК/ 6 Прикладнi науки. Медицина. Технологiя/ 65 Управлiння пiдприємствами. Органiзацiя виробництва, торговлi та засоби зв'язку/ 658 Організація виробництва. Менеджмент. Економіка підприємств. Організація та техніка торгівлі/ 658.8 Збут. Продаж. Реалізація продукції. Маркетинг/ 658.8.012.12 Маркетингові дослідження
Ключові слова/ Ц/ Ці/ ціна, цена
Ключові слова/ П/ По/ поз.../ позиціонування товару, позиционирование товара
Ключові слова/ О/ Об/ обм.../ обмеження, ограничения
Інформаційно-пошукова система
'УФД/Бібліотека'