головна сторінка сайту Бібліотека МНАУкарта сайту Бібліотека МНАУпошук по сайту Бібліотека МНАУ
БІБЛІОТЕКА МИКОЛАЇВСЬКОГО НАЦІОНАЛЬНОГО АГРАРНОГО УНІВЕРСИТЕТУ
колектив бібліотеки МНАУ

 

укр рус eng
Головна сторінка Електронний каталог Опис документа

Каніщенко О.Л.
Міжнародний маркетинг: Теорія і господарські ситуації

Вид документа: Електронний документ
Рiк видання: 2004 Мiсце видання: К. Видавництво: Кондор
Автор: Каніщенко О.Л. Авторський знак: К19 Вид автора: персона
Мова: Українська Обсяг: 152 с
УДК: 339.138(075.8) ББК: 65.050.3
Аннотацiя:Основні поняття міжнародного маркетингу. Містить програму , методичні вказівки щодо вивчення окремих тем, плани практичних занять та ін.

Електронна версія документа: http://libserver.mnau.edu.ua/docs/books/pdf/Kanichenko_Mignarodnuu_marketing_2004.pdf

Відомості щодо назви
 Додаткові відомості щодо назви:навч. посібник
 Відомості про видання:2-ге вид., перероб.
Електронний ресурс
 Вид та обсяг ресурсу:Електрон. текст. дані
Примітки
 Загальні зауваження:Копія друк. вид.
Теми документа

'Український Фондовий Дім' Інформаційно-пошукова система
'УФД/Бібліотека'