головна сторінка сайту Бібліотека МНАУкарта сайту Бібліотека МНАУпошук по сайту Бібліотека МНАУ
БІБЛІОТЕКА МИКОЛАЇВСЬКОГО НАЦІОНАЛЬНОГО АГРАРНОГО УНІВЕРСИТЕТУ
колектив бібліотеки МНАУ

 

укр рус eng
Головна сторінка Електронний каталог Опис документа

Сахаров В.Є., Мілютіна Ю.С.
Тлумачення, застосування і розвиток понятійного апарату: маркетинг інновацій та інноваційний маркетинг

Вид документа: Стаття періодики
Автор: Сахаров В.Є., Мілютіна Ю.С. Вид автора: персона
Мова: Українська Обсяг: С. 122-129.
Шифр: 65.050 УДК: 339.138 ББК: 65.050.3
Аннотацiя:У статті надано тлумачення таких понять, як "маркетинг інновацій" та "інноваційний маркетинг", а також розглянуто етапи розвитку й сформульовано авторське розуміння суті різновидів інноваційного маркетингу. Досліджено специфіку цих термінів і виокремлено основні чинники.
Є складовою частиною документа: Актуальні проблеми економіки
Відомості щодо головного
 Назва головного документа:Актуальні проблеми економіки
 Дата видання головного документа:2011
 Номер частини головного документа:№ 5
Теми документа

'Український Фондовий Дім' Інформаційно-пошукова система
'УФД/Бібліотека'