укр
рус
eng
Головна сторінка
Електронний каталог
Опис документа
Божкова В.В.
Механізм стратегічного планування маркетингових комунікацій інноваційної продукції промислових підприємств
Вид документа:
Стаття періодики
Автор:
Божкова В.В.
Вид автора:
персона
Мова:
Українська
Обсяг:
С. 48-53.
Шифр:
65.290
УДК:
658.8:338.45
ББК:
65.290-22
Аннотацiя:
У статті запропоновано визначення механізму стратегічного планування маркетингових комунікацій інноваційної продукції промислових підприємств. Узагальнено й охарактеризовано основні чинники впливу на процес стратегічного планування на підприємствах.
Є складовою частиною документа:
Актуальні проблеми економіки
Відомості щодо головного
Назва головного документа
:
Актуальні проблеми економіки
Дата видання головного документа
:
2011
Номер частини головного документа
:
№ 6
Теми документа
ББК/ 6/8 Суспільні та гуманітарні науки/ 65 Економіка. Економічні науки/ 65.29 Економіка підприємства (фірми). Загальні основи економіки підприємства./ 65.290 Підприємництво. Бізнес. Комерційна діяльність підприємства/ 65.290-22 Маркетинг на підприємстві
Ключові слова/ П/ Пр/ Про/ пром.../ промислове.../ промислове підприємство, промышленное предприятие
Ключові слова/ С/ Ст/ стр.../ стра.../ стратегічне.../ стратегічне планування, стратегическое планирование
Ключові слова/ І/ Ін/ інн.../ інновації, инновации
Ключові слова/ М/ Ме/ мех.../ механізм
УДК/ 6 Прикладнi науки. Медицина. Технологiя/ 65 Управлiння пiдприємствами. Органiзацiя виробництва, торговлi та засоби зв'язку/ 658 Організація виробництва. Менеджмент. Економіка підприємств. Організація та техніка торгівлі/ 658.8 Збут. Продаж. Реалізація продукції. Маркетинг/ 658.8:338.45 Промисловий маркетинг
Ключові слова/ І/ Ін/ інн.../ інноваційна.../ інноваційна продукція, инновационная продукция
Ключові слова/ К/ Ко/ ком.../ кому.../ комунікації, коммуникации
БД(П) Інноваційна діяльність/ Теорія інноваційної діяльності
Інформаційно-пошукова система
'УФД/Бібліотека'