Костинець Ю.В.
Модель ринку посередницьких послуг як маркетингової системи
Вид документа: Стаття періодики
Автор: Костинець Ю.В. Вид автора: персона
Мова: Російська Обсяг: С. 119-123.
Шифр: 65.290 УДК: 658.846 ББК: 65.290-22
Аннотацiя: | У статті досліджено ринок посередницьких послуг. Проаналізовано сутність маркетингової системи. Визначено основні рівні та складові моделі ринку посередницьких послуг як маркетингової системи. На основі дослідження зроблено висновки про можливості розробки механізму управління розвитком ринку посередницьких послуг з використанням маркетингового підходу. | Є складовою частиною документа: Актуальні проблеми економіки
| Назва головного документа: | Актуальні проблеми економіки |
| Дата видання головного документа: | 2011 |
| Номер частини головного документа: | № 6 |
Теми документа- ББК/ 6/8 Суспільні та гуманітарні науки/ 65 Економіка. Економічні науки/ 65.29 Економіка підприємства (фірми). Загальні основи економіки підприємства./ 65.290 Підприємництво. Бізнес. Комерційна діяльність підприємства/ 65.290-22 Маркетинг на підприємстві
- Ключові слова/ Р/ Ри/ рин.../ ринок, рынок
- Ключові слова/ П/ По/ пос.../ посередництво, посредничество
- УДК/ 6 Прикладнi науки. Медицина. Технологiя/ 65 Управлiння пiдприємствами. Органiзацiя виробництва, торговлi та засоби зв'язку/ 658 Організація виробництва. Менеджмент. Економіка підприємств. Організація та техніка торгівлі/ 658.8 Збут. Продаж. Реалізація продукції. Маркетинг/ 658.84 Рекламні засоби. Методи реалізації продукції. Системи продажу/ 658.846 Продаж через представників, брокерів, комісіонерів, агентів, комівояжерів тощо. Мережевий маркетинг
- Ключові слова/ М/ Ма/ мар.../ маркетинг, маркетинг/ маркетингова.../ маркетингова система, маркетинговая система
- Ключові слова/ Р/ Ри/ рин.../ ринок, рынок/ ринок послуг, рынок услуг/ ринок посередницьких послуг, рынок посреднических услуг
|