Костинець Ю.В.
Маркетингова взаємодія на ринку посередницьких послуг
Вид документа: Стаття періодики
Автор: Костинець Ю.В. Вид автора: персона
Мова: Українська Обсяг: С. 26-31.
Шифр: 65.42 УДК: 658.6 ББК: 65.422-21
Аннотацiя: | У статті досліджено стан реалізації концепції маркетингової взаємодії на ринку посередницьких послуг. Визначено основні функції, принципи та процеси маркетингової взаємодії на ринку посередницьких послуг. Зроблено висновки щодо доцільності впровадження систем маркетингової взаємодії у діяльність посередників. | Є складовою частиною документа: Актуальні проблеми економіки
| Назва головного документа: | Актуальні проблеми економіки |
| Дата видання головного документа: | 2011 |
| Номер частини головного документа: | № 8 |
Теми документа- ББК/ 6/8 Суспільні та гуманітарні науки/ 65 Економіка. Економічні науки/ 65.42 Економіка торгівлі. Товарні біржі/ 65.422 Економіка внутрішньої торгівлі в цілому/ 65.422-21 Управління в торгівлі. Торговий менеджмент
- Ключові слова/ С/ Сп/ спо.../ споживач, потребитель
- УДК/ 6 Прикладнi науки. Медицина. Технологiя/ 65 Управлiння пiдприємствами. Органiзацiя виробництва, торговлi та засоби зв'язку/ 658 Організація виробництва. Менеджмент. Економіка підприємств. Організація та техніка торгівлі/ 658.6 Організація та техніка торгівлі. Товари. Надання послуг
- Ключові слова/ М/ Мо/ мон.../ монополістична конкуренція, монополистическая конкуренция
- Ключові слова/ Р/ Ри/ рин.../ ринок, рынок/ ринок послуг, рынок услуг/ ринок посередницьких послуг, рынок посреднических услуг
- Ключові слова/ М/ Ма/ мар.../ маркетинг, маркетинг/ маркетингова.../ маркетингова взаємодія, маркетинговое взаимодействие
- Ключові слова/ М/ Ма/ мар.../ маркетинг, маркетинг/ маркетингова.../ маркетингова взаємодія, маркетинговое взаимодействие/ маркетингові відносини, маркетинговые отношения
|