головна сторінка сайту Бібліотека МНАУкарта сайту Бібліотека МНАУпошук по сайту Бібліотека МНАУ
БІБЛІОТЕКА МИКОЛАЇВСЬКОГО НАЦІОНАЛЬНОГО АГРАРНОГО УНІВЕРСИТЕТУ
колектив бібліотеки МНАУ

 

укр рус eng
Головна сторінка Електронний каталог Опис документа

Ганущак-Єфіменко Л.М.
Стратегії управління торговельними марками підприємств

Вид документа: Стаття періодики
Автор: Ганущак-Єфіменко Л.М. Вид автора: персона
Мова: Українська Обсяг: С. 104-111.
Шифр: 65.290 УДК: 339.138:658.11:004.832.28 ББК: 65.290-22
Аннотацiя:У статті викладено результати досліджень у сфері управління торговельними марками підприємств, визначено умови вибору стратегій управління та запропоновано комплекс заходів щодо ефективного управління торговельними марками на основі системи стратегій управління інформаційними інноваціями, управління інформаційним портфелем, управління зв`язками з покупцями, посередниками, постачальниками, громадськістю.
Є складовою частиною документа: Актуальні проблеми економіки
Відомості щодо головного
 Назва головного документа:Актуальні проблеми економіки
 Дата видання головного документа:2011
 Номер частини головного документа:№ 9
Теми документа

'Український Фондовий Дім' Інформаційно-пошукова система
'УФД/Бібліотека'