головна сторінка сайту Бібліотека МНАУкарта сайту Бібліотека МНАУпошук по сайту Бібліотека МНАУ
БІБЛІОТЕКА МИКОЛАЇВСЬКОГО НАЦІОНАЛЬНОГО АГРАРНОГО УНІВЕРСИТЕТУ
колектив бібліотеки МНАУ

 

укр рус eng
Головна сторінка Електронний каталог Опис документа

Язвінська Н.В., Яворська К.Ю.
Побудова ефективного маркетингу компанії: "win-win" - ефективний тандем власної служби і підрядника

Вид документа: Стаття періодики
Автор: Язвінська Н.В., Яворська К.Ю. Вид автора: персона
Мова: Українська Обсяг: С. 175-181.
Шифр: 65.290 УДК: 658.512.3 ББК: 65.290-22
Аннотацiя:У статті визначено сучасні типи підприємств з точки зору управління власною службою маркетингу. Розглянуто існуючі рівні управління й особливості маркетингових завдань на кожному з них. Проаналізовано практику співпраці підприємств із зовнішнім підрядником. Виділено ті маркетингові завдання, які доцільно вирішувати самостійно, і ті, які варто віддавати на аутсорсинг.
Є складовою частиною документа: Актуальні проблеми економіки
Відомості щодо головного
 Назва головного документа:Актуальні проблеми економіки
 Дата видання головного документа:2011
 Номер частини головного документа:№ 11
Теми документа

'Український Фондовий Дім' Інформаційно-пошукова система
'УФД/Бібліотека'