укр
рус
eng
Головна сторінка
Електронний каталог
Опис документа
Звягінцева О.Б.
Основні принципи і закони маркетингу
Вид документа:
Стаття періодики
Автор:
Звягінцева О.Б.
Вид автора:
персона
Мова:
Українська
Обсяг:
С. 13-17.
Шифр:
65.05
УДК:
339.138
ББК:
65.050.3
Є складовою частиною документа:
Економіка. Фінанси. Право
Відомості щодо головного
Назва головного документа
:
Економіка. Фінанси. Право
Дата видання головного документа
:
2011
Номер частини головного документа
:
№ 9
Теми документа
Ключові слова/ М/ Ма/ мар.../ маркетинг, маркетинг
ББК/ 6/8 Суспільні та гуманітарні науки/ 65 Економіка. Економічні науки/ 65.05 Управління економікою. Економічна статистика. Облік. Економічний аналіз/ 65.050 Управління економікою. Бізнес. Бізнес-план. Управління персоналом. Патентознавство. Конкуренція/ 65.050.3 Маркетинг
УДК/ 3 Суспiльнi науки/ 33 Економiка. Економiчна наука/ 339 Торгiвля. Мiжнароднi економiчнi вiдносини. Свiтова економiка/ 339.1 Загальнi питання торгiвлi. Ринок/ 339.13 Ринок в цілому. Аналіз ринку. Пропозиція та попит. Конкуренція/ 339.138 Маркетинг
Інформаційно-пошукова система
'УФД/Бібліотека'