головна сторінка сайту Бібліотека МНАУкарта сайту Бібліотека МНАУпошук по сайту Бібліотека МНАУ
БІБЛІОТЕКА МИКОЛАЇВСЬКОГО НАЦІОНАЛЬНОГО АГРАРНОГО УНІВЕРСИТЕТУ
колектив бібліотеки МНАУ

 

укр рус eng
Головна сторінка Електронний каталог Опис документа

Ганущак-Єфіменко Л.М.
Концептуальний підхід до управління торговельними марками на основі теорії життєвого циклу

Вид документа: Стаття періодики
Автор: Ганущак-Єфіменко Л.М. Вид автора: персона
Мова: Українська Обсяг: С. 170-174.
Шифр: 65.290 УДК: 339.138:658.11:004.832.28 ББК: 65.290
Аннотацiя:У статті викладено результати досліджень у сфері управління торговельними марками підприємств, визначено етапи побудови успішного бренду та запропоновано комплекс заходів щодо ефективного управління торговельними марками на основі системи архітектурних елементів життєвого циклу, за допомогою яких будується успішний бренд.
Є складовою частиною документа: Актуальні проблеми економіки
Відомості щодо головного
 Назва головного документа:Актуальні проблеми економіки
 Дата видання головного документа:2011
 Номер частини головного документа:№ 12
Теми документа

'Український Фондовий Дім' Інформаційно-пошукова система
'УФД/Бібліотека'