головна сторінка сайту Бібліотека МНАУкарта сайту Бібліотека МНАУпошук по сайту Бібліотека МНАУ
БІБЛІОТЕКА МИКОЛАЇВСЬКОГО НАЦІОНАЛЬНОГО АГРАРНОГО УНІВЕРСИТЕТУ
колектив бібліотеки МНАУ

 

укр рус eng
Головна сторінка Електронний каталог Опис документа

Забуранна Л.В., Крамаренко В.Г.
Формування брендингових стратегій на вітчизняному туристичному ринку

Вид документа: Стаття періодики
Автор: Забуранна Л.В., Крамаренко В.Г. Вид автора: персона
Мова: Українська Обсяг: С. 68-76.
Шифр: 65.43 УДК: 338.48(477) ББК: 65.43(4Укр)
Аннотацiя:У статті досліджено визначення та специфіку бренду, розглянуто особливості формування брендингових стратегій на прикладі туристичного ринку, новий підхід розвитку успішної стратегії підприємства. Встановлено, що визначення правильної стратегії є запорукою успіху на довгі роки.
Є складовою частиною документа: Актуальні проблеми економіки
Відомості щодо головного
 Назва головного документа:Актуальні проблеми економіки
 Дата видання головного документа:2012
 Номер частини головного документа:№ 2
Теми документа

'Український Фондовий Дім' Інформаційно-пошукова система
'УФД/Бібліотека'