укр
рус
eng
Головна сторінка
Електронний каталог
Опис документа
Капинус Л.В.
Сучасні тенденції розвитку електронної реклами
Вид документа:
Стаття періодики
Автор:
Капинус Л.В.
Вид автора:
персона
Мова:
Російська
Обсяг:
С. 291-295.
Шифр:
65.422
УДК:
659.19
ББК:
65.422-803.81
Аннотацiя:
У статті на основі теоретичних досліджень визначено новий підхід у розвитку реклами: "електронна реклама зі штучним інтелектом". Також розроблено модель електронної реклами, що наділена штучним інтелектом.
Є складовою частиною документа:
Актуальні проблеми економіки
Відомості щодо головного
Назва головного документа
:
Актуальні проблеми економіки
Дата видання головного документа
:
2012
Номер частини головного документа
:
№ 2
Теми документа
ББК/ 6/8 Суспільні та гуманітарні науки/ 65 Економіка. Економічні науки/ 65.42 Економіка торгівлі. Товарні біржі/ 65.422 Економіка внутрішньої торгівлі в цілому/ 65.422-80 Культура торгового виробництва. Естетика в торгівлі/ 65.422-803 Організація та техніка торгівлі. Технологія торгових процесів/ 65.422-803.81 Реклама
Ключові слова/ Ш/ Шт/ штучний.../ штучний інтелект, искусственный интеллект
Ключові слова/ М/ Ма/ мар.../ маркетинг, маркетинг/ маркетингові.../ маркетингові комунікації, маркетинговые коммуникации
УДК/ 6 Прикладнi науки. Медицина. Технологiя/ 65 Управлiння пiдприємствами. Органiзацiя виробництва, торговлi та засоби зв'язку/ 659 Реклама. Система iнформацiї. Громадська iнформацiя та реклама (Паблик-Рилейшнз)/ 659.1 Реклама. Рекламування/ 659.19 Інші методи реклами та рекламування
Ключові слова/ Т/ Те/ тен.../ тенденції розвитку, тенденции развития/ тенденції розвитку маркетингу, тенденции развития маркетинга
Ключові слова/ Е/ Ел/ електр.../ електрон.../ електронна.../ електронна реклама, электронная реклама
Інформаційно-пошукова система
'УФД/Бібліотека'