головна сторінка сайту Бібліотека МНАУкарта сайту Бібліотека МНАУпошук по сайту Бібліотека МНАУ
БІБЛІОТЕКА МИКОЛАЇВСЬКОГО НАЦІОНАЛЬНОГО АГРАРНОГО УНІВЕРСИТЕТУ
колектив бібліотеки МНАУ

 

укр рус eng
Головна сторінка Електронний каталог Опис документа

Жуков С.А.
Глобалізація та інтернаціоналізація як умови трансформації маркетингового управління підприємством

Вид документа: Стаття періодики
Автор: Жуков С.А. Вид автора: персона
Мова: Українська Обсяг: С. 64-71.
Шифр: 65.58 УДК: 339.944 ББК: 65.584.3
Аннотацiя:У статті проведено структуризацію глобалізаційного процесу. Враховуючи об'єктивну основу економічної глобалізації - попит і пропозицію, розроблено схему формування глобального ринку. Визначено основні параметри економічної глобалізації в різних сферах і формах міжнародних економічних відносин. З'ясовано залежність між процесами глобалізації та інтернаціоналізації й розвитком маркетингової діяльності підприємств.
Є складовою частиною документа: Актуальні проблеми економіки
Відомості щодо головного
 Назва головного документа:Актуальні проблеми економіки
 Дата видання головного документа:2012
 Номер частини головного документа:№ 3
Теми документа

'Український Фондовий Дім' Інформаційно-пошукова система
'УФД/Бібліотека'