головна сторінка сайту Бібліотека МНАУкарта сайту Бібліотека МНАУпошук по сайту Бібліотека МНАУ
БІБЛІОТЕКА МИКОЛАЇВСЬКОГО НАЦІОНАЛЬНОГО АГРАРНОГО УНІВЕРСИТЕТУ
колектив бібліотеки МНАУ

 

укр рус eng
Головна сторінка Електронний каталог Опис документа

Дудко О.С.
Оценка действенности и эффективности рекламы

Вид документа: Стаття періодики
Автор: Дудко О.С. Вид автора: персона
Мова: Українська Обсяг: С. 174-182.
Шифр: 65.422 УДК: 659.113.7 ББК: 65.422-803.81
Аннотацiя:В статье рассматриваются понятия эффективности и действенности рекламных мероприятий. Предложена формула определения действенности рекламы и индекс экономической эффективности рекламы, по которым заказчики рекламы смогут оценить целесообразность проведения каждой отдельной рекламной кампании.
Є складовою частиною документа: Актуальні проблеми економіки
Відомості щодо головного
 Назва головного документа:Актуальні проблеми економіки
 Дата видання головного документа:2012
 Номер частини головного документа:№ 3
Теми документа

'Український Фондовий Дім' Інформаційно-пошукова система
'УФД/Бібліотека'