Дмтрієв В.
Маркетингова стратегія ВНЗ
Вид документа: Стаття періодики
Автор: Дмтрієв В. Вид автора: персона
Мова: Українська Обсяг: С. 57-62.
Шифр: 74.58 УДК: 378.19 ББК: 74.58
Є складовою частиною документа: Вища освіта України
| Назва головного документа: | Вища освіта України |
| Дата видання головного документа: | 2013 |
| Номер частини головного документа: | № 1 |
Теми документа- ББК/ 6/8 Суспільні та гуманітарні науки/ 70/79 Культура. Наука. Освіта/ 74 Освіта. Педагогічні науки/ 74.58 Вища освіта. Педагогіка вищої школи.
- Ключові слова/ О/ Ос/ осв.../ освітні послуги, услуги в образовании
- Ключові слова/ В/ Ви/ вищ.../ вищі навчальні заклади (ВНЗ), высшие учебные заведения (ВУЗ)
- Ключові слова/ Р/ Ри/ рин.../ ринок, рынок/ ринок послуг, рынок услуг/ ринок освітніх послуг, рынок образовательных услуг
- Ключові слова/ К/ Ко/ кон.../ конк.../ конкурент/ конкурентоспроможність, конкурентоспособность/ конкурентоспроможність ВНЗ, конкурентоспособность ВУЗ
- УДК/ 3 Суспiльнi науки/ 37 Освiта. Виховання. Навчання. Дозвiлля/ 378 Вища освiта. Унiверситети. Пiдготовка наукових кадрiв/ 378.1 Організація вищої освіти/ 378.19 Комерційна діяльність вузів
- Ключові слова/ М/ Ма/ мар.../ маркетинг, маркетинг/ маркетингова.../ маркетингова стратегія, маркетинговая стратегия
- Ключові слова/ У/ Уп/ управління, управление, management/ управління ВНЗ, управление ВУЗ
- Ключові слова/ М/ Ма/ мар.../ маркетинг, маркетинг/ маркетинг ВНЗ, маркетинг ВУЗов
- БД Вища освіта/ Організаційні аспекти вищої освіти. Університети
|