Лилик І.
Досвід українських компаній у налагодженні діалогу з новим споживачем
Вид документа: Стаття періодики
Автор: Лилик І. Вид автора: персона
Мова: Українська Обсяг: С. 5-16.
Шифр: 65.050 УДК: 339.138 ББК: 65.050.3
Аннотацiя: | Представлена методика оцінки ефективності роботи українських брендів в інтернет-просторі. | Є складовою частиною документа: Маркетинг в Україні
| Назва головного документа: | Маркетинг в Україні |
| Дата видання головного документа: | 2013 |
| Номер частини головного документа: | № 1 |
Теми документа- Ключові слова/ М/ Ма/ мар.../ маркетинг, маркетинг
- ББК/ 6/8 Суспільні та гуманітарні науки/ 65 Економіка. Економічні науки/ 65.05 Управління економікою. Економічна статистика. Облік. Економічний аналіз/ 65.050 Управління економікою. Бізнес. Бізнес-план. Управління персоналом. Патентознавство. Конкуренція/ 65.050.3 Маркетинг
- Ключові слова/ С/ Сп/ спо.../ споживач, потребитель
- УДК/ 3 Суспiльнi науки/ 33 Економiка. Економiчна наука/ 339 Торгiвля. Мiжнароднi економiчнi вiдносини. Свiтова економiка/ 339.1 Загальнi питання торгiвлi. Ринок/ 339.13 Ринок в цілому. Аналіз ринку. Пропозиція та попит. Конкуренція/ 339.138 Маркетинг
- Ключові слова/ І/ Ін/ інт.../ інте.../ інтер.../ Інтернет, Интернет, Internet/ інтернет-маркетинг, интернет-маркетинг
- Ключові слова/ І/ Ін/ інф.../ інформ.../ інформаційні.../ інформаційні технології (ІТ), информационные технологии (ИТ)/ інформаційні технології в маркетингу, информационные технологии в маркетинге
- Ключові слова/ Б/ Бі/ бізнес, бизнес/ бізнес-середовище, бизнес-среда
- Ключові слова/ С/ Со/ соц.../ соціаль.../ соціальні.../ соціальні мережі, социальные сети
|