укр
рус
eng
Головна сторінка
Електронний каталог
Опис документа
Савченко Ю.
Соціальні мережі як інструмент управління репутацією
Вид документа:
Стаття періодики
Автор:
Савченко Ю.
Вид автора:
персона
Мова:
Українська
Обсяг:
С. 17-18.
Шифр:
65.050
УДК:
339.138
ББК:
65.050.3
Аннотацiя:
Використання соціальних мереж для підтримки репутації на високому рівні, для збільшення аудиторії спільнот, у яких представлена компанія, для ведення діалогу з клієнтами.
Є складовою частиною документа:
Маркетинг в Україні
Відомості щодо головного
Назва головного документа
:
Маркетинг в Україні
Дата видання головного документа
:
2013
Номер частини головного документа
:
№ 1
Теми документа
Ключові слова/ М/ Ма/ мар.../ маркетинг, маркетинг
ББК/ 6/8 Суспільні та гуманітарні науки/ 65 Економіка. Економічні науки/ 65.05 Управління економікою. Економічна статистика. Облік. Економічний аналіз/ 65.050 Управління економікою. Бізнес. Бізнес-план. Управління персоналом. Патентознавство. Конкуренція/ 65.050.3 Маркетинг
УДК/ 3 Суспiльнi науки/ 33 Економiка. Економiчна наука/ 339 Торгiвля. Мiжнароднi економiчнi вiдносини. Свiтова економiка/ 339.1 Загальнi питання торгiвлi. Ринок/ 339.13 Ринок в цілому. Аналіз ринку. Пропозиція та попит. Конкуренція/ 339.138 Маркетинг
Ключові слова/ І/ Ін/ інт.../ інте.../ інтер.../ Інтернет, Интернет, Internet/ інтернет-маркетинг, интернет-маркетинг
Ключові слова/ І/ Ін/ інф.../ інформ.../ інформаційні.../ інформаційні технології (ІТ), информационные технологии (ИТ)/ інформаційні технології в маркетингу, информационные технологии в маркетинге
Ключові слова/ Б/ Бі/ бізнес, бизнес/ бізнес-середовище, бизнес-среда
Ключові слова/ Д/ Ді/ діл.../ ділова репутація, деловая репутация
Ключові слова/ С/ Со/ соц.../ соціаль.../ соціальні.../ соціальні мережі, социальные сети
Інформаційно-пошукова система
'УФД/Бібліотека'