головна сторінка сайту Бібліотека МНАУкарта сайту Бібліотека МНАУпошук по сайту Бібліотека МНАУ
БІБЛІОТЕКА МИКОЛАЇВСЬКОГО НАЦІОНАЛЬНОГО АГРАРНОГО УНІВЕРСИТЕТУ
колектив бібліотеки МНАУ

 

укр рус eng
Головна сторінка Електронний каталог Опис документа

Данніков О.
Маркетинг як методологічна основа стратегічного управління страховим бізнесом

Вид документа: Стаття періодики
Автор: Данніков О. Вид автора: персона
Мова: Українська Обсяг: С. 11-22.
Шифр: 65 УДК: 339.138:368 ББК: 65.050.3+65.27
Аннотацiя:Дослідження присвячено удосконаленню науково-практичних засад планування маркетингової діяльністі страхових компаній. Охарактеризовано ключові аспекти маркетингового планування страховика, обумовлені специфікою страхування як виду економічної діяльності.
Є складовою частиною документа: Маркетинг в Україні
Відомості щодо головного
 Назва головного документа:Маркетинг в Україні
 Дата видання головного документа:2013
 Номер частини головного документа:№ 2
Теми документа

'Український Фондовий Дім' Інформаційно-пошукова система
'УФД/Бібліотека'