Язвінська Н.
Стратегічні орієнтири маркетингової діяльності підприємства
Вид документа: Стаття періодики
Автор: Язвінська Н. Вид автора: персона
Мова: Українська Обсяг: С. 46-50.
Шифр: 65 УДК: 658.8:338.45 ББК: 65.290-22
Аннотацiя: | В статті показано, що системне управління маркетингом підприємства починається з формування системи показників ефективності маркетингу та системи маркетингових цілей підприємства. | Є складовою частиною документа: Маркетинг в Україні
| Назва головного документа: | Маркетинг в Україні |
| Дата видання головного документа: | 2013 |
| Номер частини головного документа: | № 2 |
Теми документа- ББК/ 6/8 Суспільні та гуманітарні науки/ 65 Економіка. Економічні науки/ 65.29 Економіка підприємства (фірми). Загальні основи економіки підприємства./ 65.290 Підприємництво. Бізнес. Комерційна діяльність підприємства/ 65.290-22 Маркетинг на підприємстві
- Ключові слова/ У/ Уп/ управління, управление, management/ управління маркетинговою діяльністю, управление маркетинговой деятельностью
- Ключові слова/ М/ Ма/ мар.../ маркетинг, маркетинг/ маркетинг на підприємстві, маркетинг на предприятии
- УДК/ 6 Прикладнi науки. Медицина. Технологiя/ 65 Управлiння пiдприємствами. Органiзацiя виробництва, торговлi та засоби зв'язку/ 658 Організація виробництва. Менеджмент. Економіка підприємств. Організація та техніка торгівлі/ 658.8 Збут. Продаж. Реалізація продукції. Маркетинг/ 658.8:338.45 Промисловий маркетинг
- Ключові слова/ С/ Си/ сис.../ сист.../ система, система/ система показників, система показателей
- Ключові слова/ Е/ Еф/ ефективність, эффективность/ ефективність маркетингу, эффективность маркетинга
|