головна сторінка сайту Бібліотека МНАУкарта сайту Бібліотека МНАУпошук по сайту Бібліотека МНАУ
БІБЛІОТЕКА МИКОЛАЇВСЬКОГО НАЦІОНАЛЬНОГО АГРАРНОГО УНІВЕРСИТЕТУ
колектив бібліотеки МНАУ

 

укр рус eng
Головна сторінка Електронний каталог Опис документа

Зозульов О., Підмогільна О.
Принципи формування маркетингової стратегії: від унітарних до інтегрованих корпоративних маркетингових стратегій

Вид документа: Стаття періодики
Автор: Зозульов О., Підмогільна О. Вид автора: персона
Мова: Українська Обсяг: С. 41-48.
Шифр: 65 УДК: 339.138 ББК: 65.050.3
Аннотацiя:Стаття присвячена обгрунтуванню доцільності переходу вітчизняних підприємств від унітарних до системно-інтегрованих корпоративних маркетингових стратегій, як логічному кроку продовження розвитку кооперації, наслідком якої є формування міжорганізаційних утворень різної етіології.
Є складовою частиною документа: Маркетинг в Україні
Відомості щодо головного
 Назва головного документа:Маркетинг в Україні
 Дата видання головного документа:2013
 Номер частини головного документа:№ 3
Теми документа

'Український Фондовий Дім' Інформаційно-пошукова система
'УФД/Бібліотека'