Братюк В.
Удосконалення маркетингового забезпечення реалізації державної політики розвитку туризму
Вид документа: Стаття періодики
Автор: Братюк В. Вид автора: персона
Мова: Українська Обсяг: С. 50-58.
Шифр: 65.43 УДК: 338.48 ББК: 65.433
Аннотацiя: | У статті узагальнено сучасні підходи до формування маркетингового забезпечення державної політики розвитку туризму.. Доведено, що ринки туристичних ресурсів, соціальної й туристичної інфраструктури пов'язані із завданнями державної політики економічного розвитку країни та складають основу розвитку туристичних продуктів і послуг. | Є складовою частиною документа: Актуальні проблеми економіки
| Назва головного документа: | Актуальні проблеми економіки |
| Дата видання головного документа: | 2013 |
| Номер частини головного документа: | № 7 |
Теми документа- Ключові слова/ Т/ Ту/ туризм, туризм, tourisme
- Ключові слова/ Е/ Ек/ еко/ економічний.../ економічний розвиток, экономическое развитие
- Ключові слова/ Д/ Де/ дер.../ держ.../ державна.../ державна політика, государственная политика
- Ключові слова/ М/ Мі/ Між/ міжнародний.../ міжнародний туризм, международный туризм
- Ключові слова/ З/ Зб/ збалансований розвиток, сбалансированное развитие
- УДК/ 3 Суспiльнi науки/ 33 Економiка. Економiчна наука/ 338 Економiчне становище. Економiчна полiтика. Управління та планування в економіці. Виробництво. Послуги. Ціни./ 338.4 Виробництво продукції та надання послуг по економічних секторах/ 338.48 Туризм з економічної точки зору. Політика у сфері туризму
- Ключові слова/ Е/ Ек/ еко/ економіка, экономика/ економіка туризму, экономика туризма
- Ключові слова/ М/ Ма/ мар.../ маркетинг, маркетинг/ маркетингове.../ маркетингове забезпечення, маркетинговое обеспечение
- ББК/ 6/8 Суспільні та гуманітарні науки/ 65 Економіка. Економічні науки/ 65.43 Економіка громадського харчування. Економіка готельного господарства. Економіка туризму/ 65.433 Економіка туризму
|