Заремба В.П.
Концепція організації маркетингового управління діяльністю підприємств
Вид документа: Стаття періодики
Автор: Заремба В.П. Вид автора: персона
Мова: Українська Обсяг: С. 47-50.
Шифр: 65.29 УДК: 658.8 ББК: 65.290-22
Є складовою частиною документа: Агросвіт
| Назва головного документа: | Агросвіт |
| Дата видання головного документа: | 2013 |
| Номер частини головного документа: | № 14 |
Теми документа- ББК/ 6/8 Суспільні та гуманітарні науки/ 65 Економіка. Економічні науки/ 65.29 Економіка підприємства (фірми). Загальні основи економіки підприємства./ 65.290 Підприємництво. Бізнес. Комерційна діяльність підприємства/ 65.290-22 Маркетинг на підприємстві
- Ключові слова/ М/ Ма/ мар.../ маркетинг, маркетинг
- Ключові слова/ У/ Уп/ управління, управление, management/ управління підприємством, управление предприятием
- Ключові слова/ Д/ Ді/ дія.../ діяльність, деятельность/ діяльність підприємств, деятельность предприятий
- Ключові слова/ М/ Ма/ мар.../ маркетинг, маркетинг/ маркетингове.../ маркетингове управління, маркетинговое управление
- Ключові слова/ К/ Ко/ кон.../ конц.../ концепція, концепция/ концепція маркетингу, концепция маркетинга
- УДК/ 6 Прикладнi науки. Медицина. Технологiя/ 65 Управлiння пiдприємствами. Органiзацiя виробництва, торговлi та засоби зв'язку/ 658 Організація виробництва. Менеджмент. Економіка підприємств. Організація та техніка торгівлі/ 658.8 Збут. Продаж. Реалізація продукції. Маркетинг
|