Чухрай Н.І., Коваль З.О.
Сутність і класифікація методів оцінювання ефективності маркетингових стратегій вартісно-орієнтованих підприємств
Вид документа: Стаття періодики
Автор: Чухрай Н.І., Коваль З.О. Вид автора: персона
Мова: Українська Обсяг: С. 118-129.
Шифр: 65.29 УДК: 339.138:658.11 ББК: 65.290-22
Аннотацiя: | У статті розглянуто можливості застосування та сутність методів оцінювання ефективності маркетингових стратегій з урахуванням вартісної орієнтації підприємств. Зазначено особливості застосування цих методів у випадку вартісно-орієнтованого управління, а також розроблено їхню класифікацію. | Є складовою частиною документа: Актуальні проблеми економіки
| Назва головного документа: | Актуальні проблеми економіки |
| Дата видання головного документа: | 2013 |
| Номер частини головного документа: | № 7 |
Теми документа- ББК/ 6/8 Суспільні та гуманітарні науки/ 65 Економіка. Економічні науки/ 65.29 Економіка підприємства (фірми). Загальні основи економіки підприємства./ 65.290 Підприємництво. Бізнес. Комерційна діяльність підприємства/ 65.290-22 Маркетинг на підприємстві
- Ключові слова/ М/ Ма/ мар.../ маркетинг, маркетинг
- Ключові слова/ В/ Ва/ вартість, стоимость/ вартість підприємства, стоимость предприятия
- Ключові слова/ М/ Ма/ мар.../ маркетинг, маркетинг/ маркетинг на підприємстві, маркетинг на предприятии
- УДК/ 6 Прикладнi науки. Медицина. Технологiя/ 65 Управлiння пiдприємствами. Органiзацiя виробництва, торговлi та засоби зв'язку/ 658 Організація виробництва. Менеджмент. Економіка підприємств. Організація та техніка торгівлі/ 658.1 Форми підприємства. Фінанси/ 658.11 Типи та форми підприємств
- УДК/ 3 Суспiльнi науки/ 33 Економiка. Економiчна наука/ 339 Торгiвля. Мiжнароднi економiчнi вiдносини. Свiтова економiка/ 339.1 Загальнi питання торгiвлi. Ринок/ 339.13 Ринок в цілому. Аналіз ринку. Пропозиція та попит. Конкуренція/ 339.138 Маркетинг
- Ключові слова/ М/ Ма/ мар.../ маркетинг, маркетинг/ маркетингова.../ маркетингова стратегія, маркетинговая стратегия
- Ключові слова/ В/ Ва/ вартісно-орієнтоване підприємство, стоимостно-ориентированное предприятие,
|