головна сторінка сайту Бібліотека МНАУкарта сайту Бібліотека МНАУпошук по сайту Бібліотека МНАУ
БІБЛІОТЕКА МИКОЛАЇВСЬКОГО НАЦІОНАЛЬНОГО АГРАРНОГО УНІВЕРСИТЕТУ
колектив бібліотеки МНАУ

 

укр рус eng
Головна сторінка Електронний каталог Опис документа

Чухрай Н.І., Коваль З.О.
Сутність і класифікація методів оцінювання ефективності маркетингових стратегій вартісно-орієнтованих підприємств

Вид документа: Стаття періодики
Автор: Чухрай Н.І., Коваль З.О. Вид автора: персона
Мова: Українська Обсяг: С. 118-129.
Шифр: 65.29 УДК: 339.138:658.11 ББК: 65.290-22
Аннотацiя:У статті розглянуто можливості застосування та сутність методів оцінювання ефективності маркетингових стратегій з урахуванням вартісної орієнтації підприємств. Зазначено особливості застосування цих методів у випадку вартісно-орієнтованого управління, а також розроблено їхню класифікацію.
Є складовою частиною документа: Актуальні проблеми економіки
Відомості щодо головного
 Назва головного документа:Актуальні проблеми економіки
 Дата видання головного документа:2013
 Номер частини головного документа:№ 7
Теми документа

'Український Фондовий Дім' Інформаційно-пошукова система
'УФД/Бібліотека'