головна сторінка сайту Бібліотека МНАУкарта сайту Бібліотека МНАУпошук по сайту Бібліотека МНАУ
БІБЛІОТЕКА МИКОЛАЇВСЬКОГО НАЦІОНАЛЬНОГО АГРАРНОГО УНІВЕРСИТЕТУ
колектив бібліотеки МНАУ

 

укр рус eng
Головна сторінка Електронний каталог Опис документа

Остапченок Д., Верденська М., Дима О.
Дослідження етичності маркетингових комунікацій в Україні

Вид документа: Стаття періодики
Автор: Остапченок Д., Верденська М., Дима О. Вид автора: персона
Мова: Українська Обсяг: С. 24-34.
Шифр: 65.050 УДК: 339.138 ББК: 65.050.3
Аннотацiя: Декларуючи "етичне ставлення до споживачів", фірма-виробник та рекламодавець мають надавати чесну та достовірну інформацію про товар, відмовитись від агресивного впливу на свідомість та підсвідомість покупців при його просуванні.
Є складовою частиною документа: Маркетинг в Україні
Відомості щодо головного
 Назва головного документа:Маркетинг в Україні
 Дата видання головного документа:2013
 Номер частини головного документа:№ 4
Теми документа

'Український Фондовий Дім' Інформаційно-пошукова система
'УФД/Бібліотека'