головна сторінка сайту Бібліотека МНАУкарта сайту Бібліотека МНАУпошук по сайту Бібліотека МНАУ
БІБЛІОТЕКА МИКОЛАЇВСЬКОГО НАЦІОНАЛЬНОГО АГРАРНОГО УНІВЕРСИТЕТУ
колектив бібліотеки МНАУ

 

укр рус eng
Головна сторінка Електронний каталог Опис документа

Коляда Ю., Шатарська І.
Врахування фактору персистентності у кількісній оцінці маркетингового ризику

Вид документа: Стаття періодики
Автор: Коляда Ю., Шатарська І. Вид автора: персона
Мова: Українська Обсяг: С. 29-35.
Шифр: 65.050 УДК: 330.131.7:339.138 ББК: 65.050.3-09
Аннотацiя:Розглянуто фактори, які впливають нарозвиток кон'юнктури конкретних товарних ринків, запобігання можливих невдалих результатів господарювання в перспективі чи виправлення або компенсація отриманих збитків. Наведено класифікацію маркетингових ризиків.
Є складовою частиною документа: Маркетинг в Україні
Відомості щодо головного
 Назва головного документа:Маркетинг в Україні
 Дата видання головного документа:2013
 Номер частини головного документа:№ 5
Теми документа

'Український Фондовий Дім' Інформаційно-пошукова система
'УФД/Бібліотека'