Іванюк І. В.
Формування понятійно-термінологічного апарату з питань розвитку дистанційної освіти
Вид документа: Електронний документ
Автор: Іванюк І. В. Авторський знак: І-18 Вид автора: персона
Мова: Українська
Шифр: 74.58 УДК: 378 ББК: 74.58
Аннотацiя: | Актуальність матеріалу, викладеного у статті, обумовлена необхідністю подальшого розвитку дистанційної освіти в Україні та формування в цій галузі педагогічних досліджень єдиного понятійно-термінологічного апарату. Здійснено розкриття значення ряду термінів, складеного на основі зарубіжних науково-педагогічних джерел, в рамках науково-дослідної роботи Інституту інформаційних технологій і засобів навчання НАПН України на тему "Методологія проектування мережі ресурсних центрів дистанційної освіти загальноосвітніх навчальних закладів". Аналіз зарубіжної науково-педагогічної літератури свідчить про певну еволюцію терміну "дистанційна освіта". Звертається увага на те, що останні дослідження українських науковців носять новаторські підходи у формуванні терміну "ресурсний центр дистанційної освіти".
|
Електронна версія документа: http://core.kmi.open.ac.uk/download/pdf/14343034.pdf
| Вид та обсяг ресурсу: | Електрон. текст. дані |
Теми документа
|