Аннотацiя: | Актуальність матеріалу, викладеного у статті, обумовлена необхідністю подальшого розвитку дистанційної освіти в Україні та формування в цій галузі педагогічних досліджень єдиного понятійно-термінологічного апарату. Здійснено розкриття значення ряду термінів, складеного на основі зарубіжних науково-педагогічних джерел, в рамках науково-дослідної роботи Інституту інформаційних технологій і засобів навчання НАПН України на тему "Методологія проектування мережі ресурсних центрів дистанційної освіти загальноосвітніх навчальних закладів". Аналіз зарубіжної науково-педагогічної літератури свідчить про певну еволюцію терміну "дистанційна освіта". Звертається увага на те, що останні дослідження українських науковців носять новаторські підходи у формуванні терміну "ресурсний центр дистанційної освіти".
|