головна сторінка сайту Бібліотека МНАУкарта сайту Бібліотека МНАУпошук по сайту Бібліотека МНАУ
БІБЛІОТЕКА МИКОЛАЇВСЬКОГО НАЦІОНАЛЬНОГО АГРАРНОГО УНІВЕРСИТЕТУ
колектив бібліотеки МНАУ

 

укр рус eng
Головна сторінка Електронний каталог Опис документа

Golubkova Т., Golubkova К.
Marketing mix and the concept of product life cycle in developing recommendations on improving the performance of companies in the banking sector

Вид документа: Стаття періодики
Автор: Golubkova Т., Golubkova К. Вид автора: персона
Мова: Англійська Обсяг: С. 356-366.
Шифр: 65.26 УДК: 336.71:658.8 ББК: 65.262.4
Аннотацiя:У статті підкреслюється, що життєвий цикл продукту (ЖЦП) простежується на всіх підприємствах, включаючи банки. Для усунення недоліків розроблено рекомендації, націлені на поліпшення конкретного етапу життєвого циклу і для потрібного елемента комплексу маркетингу, які в свою чергу впливатимуть на ефективність діяльності підприємства/банку надалі.
Є складовою частиною документа: Актуальні проблеми економіки
Відомості щодо назви
 Паралельна назва:Використання комплексу маркетингу та концепції життєвого циклу продукту у розробці рекомендацій щодо поліпшення діяльності підприємств банківської сфери
Відомості щодо головного
 Назва головного документа:Актуальні проблеми економіки
 Дата видання головного документа:2014
 Номер частини головного документа:№ 2
Теми документа

'Український Фондовий Дім' Інформаційно-пошукова система
'УФД/Бібліотека'