головна сторінка сайту Бібліотека МНАУкарта сайту Бібліотека МНАУпошук по сайту Бібліотека МНАУ
БІБЛІОТЕКА МИКОЛАЇВСЬКОГО НАЦІОНАЛЬНОГО АГРАРНОГО УНІВЕРСИТЕТУ
колектив бібліотеки МНАУ

 

укр рус eng
Головна сторінка Електронний каталог Опис документа

Wang С.-С., Chen М.-С., Shih С.L
Exploring green marketing factors influencing consumers' purchase intentions toward green buildings

Вид документа: Стаття періодики
Автор: Wang С.-С., Chen М.-С., Shih С.L Вид автора: персона
Мова: Англійська Обсяг: С. 315-320.
Шифр: 65.28 УДК: 658.8:504 ББК: 65.28
Аннотацiя:У статті коротко описано сучасну незбалансованість навколишнього середовища та стан справ навколо "глобального потепління". Підвищення екологічної свідомості споживачів змусило підприємства розробляти стратегії з так званого "зеленого маркетингу".
Є складовою частиною документа: Актуальні проблеми економіки
Відомості щодо назви
 Паралельна назва:Вплив різноманітних чинників "зеленого маркетингу" на намір придбати "еко-будинок"
Відомості щодо головного
 Назва головного документа:Актуальні проблеми економіки
 Дата видання головного документа:2014
 Номер частини головного документа:№ 3
Теми документа

'Український Фондовий Дім' Інформаційно-пошукова система
'УФД/Бібліотека'