головна сторінка сайту Бібліотека МНАУкарта сайту Бібліотека МНАУпошук по сайту Бібліотека МНАУ
БІБЛІОТЕКА МИКОЛАЇВСЬКОГО НАЦІОНАЛЬНОГО АГРАРНОГО УНІВЕРСИТЕТУ
колектив бібліотеки МНАУ

 

укр рус eng
Головна сторінка Електронний каталог Опис документа

Zaytsev A.G., Spasskaya N.V ., Takmakova E.V.
Consumption and investment in the context of marketing distribution policy

Вид документа: Стаття періодики
Автор: Zaytsev A.G., Spasskaya N.V ., Takmakova E.V. Вид автора: персона
Мова: Англійська Обсяг: С. 147-151.
Шифр: 65.05 УДК: 339.138 ББК: 65.050.3
Аннотацiя:У статті стверджується, що збільшення кількісних та якісних характеристик економічного зростання можливе на основі розподільчої концепції маркетингу взаємодії. Для цього виявлено взаємозв'язок рівнів споживання, інвестицій з динамікою темпів зростання ВВП. Н
Є складовою частиною документа: Актуальні проблеми економіки
Відомості щодо назви
 Паралельна назва:Споживання та інвестиції в контексті розподільної політики маркетингу
Відомості щодо головного
 Назва головного документа:Актуальні проблеми економіки
 Дата видання головного документа:2014
 Номер частини головного документа:№ 4
Теми документа

'Український Фондовий Дім' Інформаційно-пошукова система
'УФД/Бібліотека'