Polukhina A.N.
The strategy of quality and interaction (sqi) for the consolidation of client's liaison in hospitality and tourism management
Вид документа: Стаття періодики
Автор: Polukhina A.N. Вид автора: персона
Мова: Англійська Обсяг: С. 189-194.
Шифр: 65.43 УДК: 338.486 ББК: 65.433
Аннотацiя: | У статті представлено стратегію якості та взаємодії, спрямовану на підвищення якості послуг у галузі туризму та гостинності. Стратегія містить 5 принципів роботи з клієнтами, 7 структурних елементів реалізації та 6 кроків процесу впровадження. | Є складовою частиною документа: Актуальні проблеми економіки
| Паралельна назва: | Стратегія якості та взаємодії у розвитку контактів з клієнтами у галузі туризму та гостинності |
| Назва головного документа: | Актуальні проблеми економіки |
| Дата видання головного документа: | 2014 |
| Номер частини головного документа: | № 4 |
Теми документа- Ключові слова/ Т/ Ту/ туризм, туризм, tourisme
- Ключові слова/ У/ Уп/ управління, управление, management/ управління персоналом, управление персоналом
- Ключові слова/ В/ Вз/ взаємодія, взаимодействие
- УДК/ 3 Суспiльнi науки/ 33 Економiка. Економiчна наука/ 338 Економiчне становище. Економiчна полiтика. Управління та планування в економіці. Виробництво. Послуги. Ціни./ 338.4 Виробництво продукції та надання послуг по економічних секторах/ 338.48 Туризм з економічної точки зору. Політика у сфері туризму/ 338.486 Економіка та управління туризмом
- Ключові слова/ О/ Об/ обс.../ обслуговування клієнтів, обслуживание клиентов
- ББК/ 6/8 Суспільні та гуманітарні науки/ 65 Економіка. Економічні науки/ 65.43 Економіка громадського харчування. Економіка готельного господарства. Економіка туризму/ 65.433 Економіка туризму
- Ключові слова/ Я/ Як/ якість, качество/ якість послуг, качество услуг
- Ключові слова/ С/ Ст/ стр.../ стра.../ стратегія, стратегия/ стратегія якості, стратегия качества
|